Service  |  Vacature  |  Nieuws  |  Agenda

Service

Service

Technolyt staat bekend om haar uitmuntende service. Met een eigen service-afdeling en goed opgeleide deskundigen worden vele producten in korte tijd gerepareerd.

Heeft u een product van Technolyt dat mankementen vertoond en gerepareerd moet worden?

Stuur dan een email met daarin de volgende gegevens:

Stuur uw bericht naar info@technolyt.nl en u krijgt van ons een email terug met daarin een retournummer en retourdocument om bij uw reparatie te voegen.

 

Blije klanten zeggen:

Beste,
Ik heb vandaag de stekker terug ontvangen en ben zeer tevreden over jullie service: hersteld onder coulance.
Heel hartelijk bedankt voor de correcte en zeer snelle afwikkeling.
Prima actie!
 
Groetjes,
Jan vd L.
______________________________________________________________
Hallo Patrick,
 
Bij deze wil ik jou en je firma bedanken voor de vlotte en klantvriendelijke manier waarop jullie mijn reparatie opdracht hebben opgepakt. 
De wijze waarop het vervolgens is afgehandeld is klasse. 
Bedankt voor de service.
 
Groet Cor B.
 ______________________________________________________________
Beste Simon,
 
Wat een superservice!
 
Met vriendelijke groet,
Irene V.
______________________________________________________________
Geachte heer/mevr.
 
Bij deze bevestig ik de goede ontvangst van mijn verrekijker Bynolyt Eagle.
Tevens wil ik u bedanken voor de goede service, die u verleend hebt. 
Een dikke 10!!!!
 
Met vriendelijke groet,
Henk V.
 
 ______________________________________________________________
Hey Patrick, 
 
I’ve received the replacement bottle. An updated model even!
Thanks so much. This kind of customer service is rare these days. 
 
Regards,
Johan B.
 
Superior gear. Great experience
Waygroup